تو کی هستی که عشق تو هنوز در قلب من ادامه داره

 

تو کی هستی که یک لحظه هم نمی تونم فراموشت کنم

 

تو کی هستی که اگر یک روز از من دور بشی

 

این عشق توئه که با مهربانی به من زندگی می ده

 

کاش میشد برای مدتها پیشم باشی

 

چقدر آن ساعت ها برایم شیرین میشد

 

کاش میشد برای مدتها کنارم باشی


باعث می شدی زندگیم را فراموش کنم

 

اصلا تو خودِ زندگی هستی!  بدون تو زندگی نمی کنم

 

نمی خواهم از من دور بشی

 

لحظه ها را می شمارم اگر از پیشم بری. با دوری ات مرا دیوانه می کنی

 

خیلی وقت است که فکرم را به خودت مشغول کرده ای

 

خیلی وقت هم هست که چشم من خواب نداره

 

با مهربانیِ تمامِ وجودم ،  تو را ملاقات می کنم

 

با مهربانی! تو شیرین ترین عشقی


ترجمه شده یکی از ترانه های خواننده عرب مریام فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد